Департамент фінансів Чернігівської облдержадміністрації
Анонси





Графік прийому громадян

Назад

Додаток №4

Г Р А Ф І К

прийому громадян керівництвом

Департаменту фінансів обласної державної адміністрації

 

 

Прізвище, ім’я та по батькові

 

Посада

Дні прийому

Дудко
Валерій Володимирович

Директор Департаменту

щовівторка

з 1000 до 1200

з 1600  до 1700

каб. 202

 

Жукова
Любов Олексіївна

Заступник директора Департаменту

 

щопонеділка, щоп’ятниці

з 1000 до 1200

з 1600  до 1700

каб. 205

 

Федчук
Володимир Олексійович

Заступник директора Департаменту фінансів – начальник управління фінансів виробничої сфери

 

щосереди

з 1000 до 1200

з 1600  до 1700

каб. 105

 

 

Керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, підприємств зобов’язані проводити особистий прийом громадян.

Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час, за місцем їх роботи і проживання. Графіки прийому доводяться до відома громадян.

Усі звернення на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина (стаття 22 Закону України „Про звернення громадян”).

Рекомендації громадянам, які звернулись на особистий прийом до

Департаменту фінансів облдержадміністрації

Громадянам, які прийшли на прийом, рекомендується:

1. Уважно ознайомитися з графіком прийому громадян у Департаменті фінансів та Законом України „Про звернення громадян”.

2. Якщо питання, яке потребує вирішення, відрізняється складністю, і для його вирішення значна кількість аргументів, фактів тощо, то заявникові бажано завчасно викласти питання в письмовій формі. При собі бажано мати документи, які засвідчують особу, а також документи, які мають підставу для вирішення питання ґрунтовно.

3. З питанням чи заявою звертатися до посадової особи, в компетенцію якої входить вирішення проблем. Зі скаргою звертаються до посадової особи, в безпосередньому підпорядкуванні якої знаходиться державний орган, підприємство, організація чи посадова особа, яка здійснює оскаржувану дію.

4. Намагатися відповідати на запитання посадової особи, яка веде прийом, по суті порушеного питання. Пам’ятати, що точні відповіді на задані питання дозволяють всебічно з’ясувати зміст заяви чи скарги, прийняти оптимальне рішення.

5. Уважно вислухати роз’яснення посадової особи, яка веде прийом. Це зможе швидше прийняти за зверненням рішення, визначити його підставу та обґрунтування.

6. Бути самокритичним. Не виключна можливість, що висловлені на прийомі прохання чи вимоги не ґрунтуються на Законі або не можуть бути задоволені з об’єктивних причин. У випадках непогодження з рішенням, заявник має право просити в особи, яка веде прийом, роз’яснення про можливість і порядок оскарження.

7. Пам’ятати, що директор Департаменту фінансів та інші посадові особи зацікавлені у правильному і своєчасному вирішенні порушеного громадянином питання, завжди готові надати допомогу, пораду, роз’яснення, ґрунтовані на законах України, життєвому досвіді, довірі, висловленій їм.

Назад